סוככים זמניים, קבועים, גדולים, קטנים, עם גגון או בלי גגון – הם רק חלק מפתרונות ההצללה לגינה על ידי סוככים הקיימים בשוק. השמש היוקדת בארצנו הקטנטנה לא מאפשרת שהייה תחת השמש בשעות הבוקר והצהריים ולכן מי שמבורך במרפסת שמש או בגינה פרטית חייב למצוא פתרון הצללה נהדר שיאפשר לו הגנה מפני השמש. סוככים הם אחד הפתרונות הנפוצים בשוק ונראה כי הם חלק מהנוף במרפסות שמש בישראל מכיוון שהם מאפשרים גמישות רבה בעת השימוש בהם ועוד מגוון רב של יתרונות נוספים.

בעת התקנת סוככים ביבנה, כדאי להכיר את הסוגים השונים של הסוככים, הרי יש לא מעט סוגים וחומרים שונים ולכל חלל תחת כיפת השמים מתאים סוג אחר. גם מבחינה עיצובית יש לא מעט עיצובים, ולכן חשוב לבחון את האופציות השונות על ידי בעל מקצוע שיתאים עבורכם סוכך ממש כמו כפפה ליד.

אז בואו נכיר את סוגי הסוככים הנפוצים:

סוככי זרועות – הוא הנפוץ ביותר ועשוי לרוב מזרועות ממתכת אל חלד שאינה מחלידה כלל במגע עם מים ועם בד חזק שהוא שמשונית. סוכך הזרועות מגיע במגוון רב של דגמים אופציונליים עם אשרות הוספת פיצ'רים שונים שיקלו עליכם את השימוש בו כגון- גגון, חיישן המזהה רוחות וגשמים ונסגר באופן אוטומטי, קסטה ועוד.

סוכך קבוע – הוא למעשה זהה לסוכך הזרועות, אך ללא אפשרות קיפול. הוא יהיה פתוח כל השנה, הזרועות בו יהיו עשויות לרוב ממתכת אל חלד והוא לא יצבור מי גשמים, אלא יותקן בזווית שתאפשר את ירידת מי הגשמים.

סוכך מרקיזה – הוא נופץ בישראל בשל הגמישות שלו. ניתן ליצור איתו פרטיות מושלמת כאשר הוא סגור לגמרי, הוא משמש בפתרון הצללה נהדר בימי הקיץ, הוא מגיע במגוון רב של עיצובים וצבעים ועור די דומה במראה שלו לחצי מטריה, מכיוון שהוא ניתן לקיפול מהיר ומשמש גם כהגנה מפני השמש וגם כהגנה מפני הגשם. את סוכך המרקיזה ניתן להתקין בגינה או במרפסת שמש.

אם כך, נראה כי יש לא מעט סוגי סוככים, כך שנותר לכם לפנות לבעל מקצוע המציע התקנת סוככים ביבנה וליהנות מפתרון הצללה מושלם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 71 times, 1 visits today)