כולנו אוהבים את הקיץ, לשבת במרפסת השמש או בגינה הפרטית וליהנות מהשמש החמימה, אולם ישיבה תחת השמש הקופחת בחודשים החמים של הקיץ יכולה להיות סיוט של ממש ללא פתרון הצללה מתאים ושלא לדבר על העובדה כי השמש יכולה להרוס את רהוט הגן ואת הפריטים הנמצאים בגינה או במרפסת לאורך זמן. אולם, לעיתים כן חשקה נפשנו לשבת תחת השמש, כך שפתרון הצללה על ידי סוככים יכולה להיות פתרון נהדר עבור מי שמעוניין מידי פעם לשבת בשמש או בצל. התקנת סוככים במרכז היא פופולרית ונראה כי היא חלק מהנוף בעיקר במרפסות שמש, אולם סוככים מתאימים גם לגינות פרטיות ולכל מקום בו דרושה הצללה מצוינת מפני השמש הקופחת.

מגוון רב של סוגי סוככים לבחירה

בשל הפופולריות הרבה של סוככים, כיום ניתן למצוא אותם במגוון רב של גדלים וסגנונות עיצוב שונים, חלקם יתאימו למרפסות שמש קטנות וחלקם יתאימו כפתרון הצללה לחלל גדול כמו בדירות גן, דירות פנטהאוז או לגינות בבתים פרטיים. למעשה, ישנה אפשרות של הצללה חלקית וישנה פשרות של הצללה של כל החלל עם אפשרות כוונות של הסוכך. החידושים הרבים בתחום התקנת סוככים במרכז הינם מגוונים ונראה כי מפעם לפעם יוצא פטנט חדש שגורם לישראלים רבים לשדרג את הסוככים שברשותם. חלק מהסוככים מגיעים עם אפשרויות פתיחה וסגירה שונים, חלק חשמליים וחלקם ידניים, ישנם שיפועים שונים ורמות גימור שונות. בקיצור, נותר לכם רק לבחור מבין ההיצע הרב.

להתקין אצל המקצוענים

סוככים מכילים שני מרכיבים עיקריים שמטרתם להצל את החלל הרצוי, האחד הוא השלד של הסוכך והשני הוא הבד המקנה הצללה. חשוב לבחור בחומרים איכותיים ביותר על מנת ליהנות מהסוככים למשך שנים רבות. התקנת סוככים במרכז יש לבצע רק על ידי מומחים בתחום המכירים היטב את תחום פתרונות ההצללה ורצוי שיהיו בעלי התמחות בהתקנת סוככים כדי להגיע לתוצאות טובות. על מנת לבחור בבעל מקצוע, חשוב להבחין בניסיונו בתחום, ברמת הידע שלו, בעבודות קודמות שביצע, לקבל המלצות מלקוחות קודמים ובכלל לבחון כל פרמטר שחשוב לכם.  

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 45 times, 1 visits today)