לסוגים הרבים של הסוככים בשוק לא ניתן להישאר אדישים, הם מגיעים בגדלים שונים לצד סוגי בדים וסגירות ופתיחות שונות, כך שנותר לכם רק לבחור. ההיצע הרב של הסוככים בשוק לא עושה לבעלי גינות פרטיות או מרפסות שמש את החיים קלים, מצד אחד הם מעוניינים בפתרון הצללה נהדר שיאפשר להם לשבת תחת כיפת השמים בנוחות רבה, ומצד שני ישנה אפשרות בחירה בין הצללה מוחלקות לבין הצללה חלקית של הגינה או המרפסת שמש. התקנת סוככים בשפלה היא לא עניין של מה בכך, היא דורשת ליווי של בעל מקצוע שיבחן היטב את האזור ויתאים לכם את הסוככים המתאימים ביותר לגודל החלל, עיצוב החלל ובהתאם לסוג ההצללה שברצונכם לקבל בתום ההתקנה.

ראשית נדגיש כי התקנת סוככים בשפלה מבצעים רק אצל בעל מקצוע המתמחה בתחום הסוככים ולא אצל שיפוצניק רגיל על מנת לקבל תוצאות אופטימליות ובהתאם לסוג ההצללה הדרוש בחלל הרצוי. ולכן, חשוב לבחור בבעל מקצוע מ ומחה המכיר את כל סוגי הסוככים והחברות בשוק.

תהליך התקנת סוככים בשפלה אצל בעל מקצוע:

בחינת החלל – בשלב הראשוני בעל המקצוע יגיע לאזור ויבחן אותו היטב על מנת להתאים לכם את הסוככים באופן אישי. הוא יבחן את בקשותיכם מבחינת רמת הצללה, יראה לכם את הסוגים החדשניים ויבחר יחד איתכם את הפתרון הטוב ביותר.

בחירת הסוככים – יש לא מעט סוגי סוככים, חלקם בעלי פתיחה וסגירה ידניים או חשמליים, ישנם בדים שונים, זרועות מתקפלות, סוככי מרקיזה, עם גגון או בלי גגון, עם דפנות או בלי, ישנם סוככים שהם קבועים או מתקפלים ונראה כי הרשימה ארוכה. בעל המקצוע יבחר יחד איתם את הוכן המתאים מבחינת המקום ומבחינת התקציב האישי שלכם. בשלב זה יש לבחון את איכות החומרים מהם עשויים הסוככים, כלומר את הבד שיבצע הצללה ואת השלד המחזיק את הסוכך.

התקנת הסוככים – השלב הבא הוא התקנת הסוככים על ידי בעלי מקצוע המומחים בתחום ההתקנות ובתום ההתקנה תוכלו ליהנות מחלל מוצל ונעים, כזה שכיף לשבת בו ולארח חברים ובני משפחה גם בימי הקיץ החמים במיוחד.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 39 times, 1 visits today)