נכנסתם לבית חדש עם מרפסת או גינה? התברכתם מרפסת או גינה שוטפת שמש? השמש אינה מאפשרת לכם לשבת בנוחות בגינה או במרפסת? נראה כי אתם צריכים להתחדש בפתרון הצללה מושלם ודקורטיבי שיאפשר לכם לשבת בכף ולארח חברים גם כאשר השמש יוקדת בחוזקה בחודשי הקיץ החמים. יש לא מעט פתרונות הצללה בשוק, חלקם מוכרים לנו והם כחלק מהנץ בגינות ובמרפסות שמש בארץ וחלקם פחות מוכרים. מה שבטוח, בניית פרגולות הן הפופולריות ביותר ואהובות על ישראלים רבים. התקנת פרגולות ביבנה הן פתרון נהדר עבור מי שבורך במרפסת שמש או גינה פרטית, כיוון שהן מאפשרות הצללה נפלאה ושמירה על הפריטים והריהוט הנמצאים תחת השמים ובדד בבד לשמור על בריזה נעימה החודרת מהצדדים ומהחורים הקטנים בפרגולה.

למה דווקא פרגולה כפתרון הצללה?

בגלל העיצוב הדקורטיבי – כיום ניתן למצוא פרגולות בעיצובים מרשימים המאפשרים לא רק ליהנות מהצללה, אלה גם ליהנות ממרפסת שמש או גינה במראה כפרי מרהיב שיכול להפוך כל חלל משמים לחלל מעוצב בקפידה בטוב טעם.

בגלל שפע של העיצובים – ניתן למצוא מגוון רב של עיצובים המתאימים לכל גינה או מרפסת שמש, החל פרגולות עגולות, ספרדית, תלויות, עומדות, מלבניות, מרובעות ועוד מגוון רב של גימורים מרשימים שיצלו על החלל הרצוי ויאפשרו לכם לארח חברים ובני משפחה או סתם לשבת בכיף בשעות הצהריים.

בגוון החומרים האיכותיים – כאשר פונים למומחה המציע התקנת פרגולות ביבנה, חשוב לבחון את החומרים מהם תהיה עשויה הפרגולה, ויש לא מעט חומרים. לרשותכם פרגולות מעץ או פרגולות מאלומיניום משובח, כאשר ניתן למצוא מגוון של סוגי עץ כגון – עץ גושני, אלון מובקע, דובדבן, איפאה ועוד מיני רבים שיחזיקו למשך שנים רבות ויאפשרו לכם הצללה מושלמת.

בגלל העמידות של הפרגולה למשך שנים רבות – פרגולות יכולות להחזיק שנים רבות ואינן מאבדות מיופיין, אולם עליכם לתחזק היטב את העץ ולמרוח עליו מדי תקופה מסוימת שמן עץ או סילר כדי שיחזיקו למשך שנים והעץ יראה ממש כמו חדש גם לאחר כמה שנים ארוכות, כך העץ יישמר מפני מזג האוויר.  

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 27 times, 1 visits today)