החום הבלתי נסבל בארצנו הקטנטנה בימי הקיץ החמים הופך את מרפסות בשמש והגינות הפרטיות למקום שלא ניתן לשהות בו ולארח חברים ובני משפחה בקיץ החם ללא פתרון הצללה מתאים. אולם, מצד שני ריבוי האופציות מבחינת הצללה לגינה או למרפסת שמש יכולים להיות פתרון נהדר עבור מי שמעוניין לשבת תחת כיפת השמים גם בשמש הקופחת. אחד הפתרונות הנפוצים יותר בישראל הוא – התקנת פרגולות בשפלה שנהפכו לחובה בכל גינה, מרפסת שמש ובכלל בכל מקום פתוח. ישנם שני סוגי פרגולות נפוצים, האחת היא פרגולת עץ בעלת מראה כפרי שובה המוכרת היטב לכולם והשנייה היא פרגולה העשויה מאלומיניום בעלת אופי קלאסי.

פרטי עיצובי מושלם לגינה או למרפסת השמש

מעבר לעובדה כי פרגולה היא פתרון הצללה נהדר לגינה המאפשר חדירת אוויר נעים מבין החורים הקטנים ומדפנות הפרגולה, הוא גם פריט עיצובי לכל דבר המאפשר קבלת מראה גינה כפרי וחמים ממש כמו בגינות ופארקים יפיפיים. את התקנת פרגולות בשפלה תוכלו למצוא במגוון רב של עיצובים וגימורים מרשימים שיעטרו את חלל הגינה ויקנו לו פינה חמימה בה תוכלו לשבת בנוחות על מיטות השיזוף ואפילו לארח תחת הפרגולה חברים ובני משפחה לסעוד ארוחה מהנה או לטקס העל האש המסורתי המאפיין את התרבות הישראלית.

ההבדל בין פרגולות עץ לפרגולות אלומיניום

רבים מתבלטים בעת התקנת פרגולות בשפלה מעץ מלא או מאלומיניום, הרי לשני הסוגים יש אופי מיוחד משלו וכל אחד מהם מתאים לגינות מסוימות. אז בואו נראה מה ההבדל בניהם ואיזה סגנון מתאים כל אחד:

פרגולות מעץ עץ מקנה מראה כפרי מיוחד והוא ישלב בצורה נהדרת בגינות כפריות עם המון צמחיה ופרחים המדמים מראה של טבע פראי. תוכלו לבחור בין גווני העץ השונים ובין סוגי עץ משובחים על מנת לקבל גינה בעלת מראה כפרי מושלם.

פרגולות אלומיניום – הם בעלות מראה קלאסי מיוחד, יש להן אופי שקט ולכן התקנת פרגולות בשפלה העשויות מאלומיניום יתאימו לבתים בעלי מראה קלאסי מיוחד עם אמירה מסוימת. תוכלו לבחון מבין הגוונים השונים וליהנות מחצר במראה קלאסי עכשווי.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 67 times, 1 visits today)