בענף הפרגולות ניתן למצוא מגוון רב של שינויים וחידושים שאותם כדאי להכיר מקרוב טרם התקנת פרגולות בתל אביב או בכל עיר אחרת על ידי בעל מקצוע המומחה לפרגולות. החידושים הרבים בתחום לצד שיטות העבודה החדשניות הביאו לידי ייצור מגוון רב של פרגולות חדשניות, אם זה מבחינת שיטות עבודה, עיצובים חדשניים חומרים שונים כדוגמת פרגולת אלומיניום שנכנסה בסערה לזירת עיצוב הפרגולות. הפרגולות החדשניות מאפשרות הצללה טובה יותר ביחס שיטות הישנות יותר ובכן אפשרות לקבל רמת הצללה מדויקת בכל מקום אפשרי, גם אם מדובר על מרפסת שמש קטנטנה או אזור קטן אותו ברצונכם להצל לטובת נוחות או מראה עיצובי מודרני.

מה סוד הקסם בפרגולות?

מעבר להיות הפרגולות פתרון הצללה נהדר לימי הקיץ החמים, הם הפכו לריהוט נחשק לגינה מזה שנים רבות וניתן לומר כי הן חלק מהנוף בגינות ובמרפסות בישראל הנשקף מכל מקום. העיצוב הדקורטיבי של הפרגולות הוא למעשה סוד הקסם שלהן, הרי בקלות רבה ניתן להפוך כל אזור משמים ומלא בשמש קופחת ושורפת לפינה קסומה ומוצלת שבה ניתן לשבת בכל תנאי מזג האוויר ולארח חברים ובני משפחה בבריזה הצלולה. לא די בזאת, הפרגולות הן אינן אטומות ביחס לפתרונות הצללה אחרים, כך שהן מאפשרות חדירת אוויר צח מבעל לחורים הקטנים הנמצאים בתקרת הפרגולה או מהדפנות של הפרגולה, כך שללא ספק מדובר בפתרון הצללה נחשק המתבקש בכל בית עם מרפסת שמש או גינה קסומה.

התאמת ריהוט הגן לפרגולות למראה מושלם

על מנת לקבל פינה חמימה ונעימה וכמובן גם מעוצבת להפליא, תוכלו למצוא ריהוט גן המותאם בקפידה לעיצוב הפרגולות, כך שבעת התקנת פרגולות בתל אביב וכלו כבר לגשת לחנויות המציעות ריהט גן ולרכוש ריהוט המותאם לעיצוב והגוונים של הפרגולה כדי לקבל חלל מושלם. את הפרגולות תוכלו למצוא במגוון רב של עיצובים וצבעים, החל מפרגולות מרובעות מלבניות, עגולות, משולשות, תלויות ובכלל בכל צורה שעולה על דעתכם. כמו כן, תוכלו למצוא גם עצים שונים בהם עשויות הפרגולות כדוגמת עץ גושני, אלון, עץ איפאה, דובדבן ועוד מיני רבים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 42 times, 1 visits today)