אם נשמור היטב על הגג שלנו, נהיה שקטים יותר שהמבנה לא יינזק, המים לא יחלחלו  יש לדאוג לאיטום מקצועי, ע"י קבלני איטום וותיקים שיודעים להתאים את שיטות האיטום לאיטום הקיים ולסוג הגג. ניתן למצוא חומרי איטום שמחזיקים מעמד ל-10 שנים לפחות. בשוק ישנם שלושה חומרי איטום עיקריים ונפוצים לשימוש. הכלל החשוב הוא לבדוק את חומר האיטום על פי התייעצות מקדימה עם קבלן האיטום. איטום שלא יהיה מתאים יגרום לכשלים, לרטיבות ולהוצאות כספיות מיותרות, אשר בסופו של  דבר תצטרכו לעשות איטום מחדש.

זפת היא אחת השיטות המיושנות יותר, אך עדיין עושים באיטום זה שימוש. למרות שאיטום זה הוא עדיין נחשב כזול ביותר והוא פחות נפוץ היתרון שלו הוא שהזפת היא נוזלית היא יכולה להיכנס בחריצים ולאטום באופן מוחלט גגות ושיפועים. החיסרון הינו בסיוד הגג בקיץ, בשל הזפת השחורה שמושכת אליה הרבה חום. התחליף הטוב ביותר לזפת הין יריעות ביט ומניות שניתן לפרוש על הגג שיש בו  איטום קודם של זפת  וליהנות מאיטום יעיל שהוא גם נגד שמש ומחזיק מעמד שנים רבות. היריעות הביטומניות, הן אלה שניתנת עבורן האחריות המקסימלית מכל חומרי האיטום.

איטום גגות בשיטת ההתזה

איטום גגות בשיטת ההתזה, ניתן למצוא בין כל שיטות איטום הגגות. אלה הם חומרים פולימריים שמורחים אותם על הגג. חומרים אלה הם בגוון בהיר ואין קליטה של חום בעונה החמה של הקיץ חומרי איטום אחה, אינם קשורים למשפחת הביטומן ולכן יש ליישם אותם רק אם ההתזה מתאימה לאיטום הקיים.

ככל שתדעו על איטום כך הוא יבוצע באופן מקצועי

מי אינו יודע שידע הוא כוח ולכן, יש לדעת כמה שיותר על חומרי האיטום, מה מתאים ומתי ואיך יש לבצע את השיטה הנכונה שתתאים לאיטום הקיים על גג ביתכם. ראשית קבלן מקצועי, יבצע את כל ההכנות הדרושות כמו ניקוי יסודי של הגג, הורדת מתקנים או שיטה שתתאים לאיטום עם חומרים נוספים לצנרת או מתקנים כמו דוד שמש, מדחסים של מזגן, צלחות לווין וכדומה. יש לבצע תיקונים שונים במידת הצורך, לפני שיתבצע האיטום.

מומחי גגות של איטום ידעו לבצע איטום נכון על גגות משופעים, על גגות מרוצפים, כך שכל  מי שאמור לאטום לכם את הגג, יהיה צריך להגיע ולראות את הנתונים של הגג. המחירים של האיטום יהיו שונים על פי חומר האיטום והיקף העבודה, אך איטום מחשבים על פי מטר מרובע והמחירים משתנים על פי הסוג של האיטום.

מוזמנים לקרוא בנוסף: 

(Visited 10 times, 1 visits today)