בנייה קלה נחשבת לידידותית, מהירה יחסית, זולה ואף מאפשרת שמירה על איכות הסביבה בשל החומרים המתכלים והממוחזרים שלה, כך שלא פלא שהיא נהפכה בשנים האחרונות לכל כך פופולרית ומבוקשת. כיום קבלנים רבים ושיפוצניקים ממליצים ללקוחותיהם לבנות בשיטת הבנייה הקלה, בעיקר אם מדובר על תוספות בנייה או מדובר על בניית יחידות דיור בבתים פרטיים, כיוון שמדובר בשיטה יעילה לטווח האורך המאפשרת לא רק חיסכון בעלויות, אלה גם בנייה הדומה במראה שלה לבנייה המסורתית עם הבלוקים והבטון, רק ידידותית יותר לסביבה הנעשית בצורה מקצועית ובה ניתן לשלב מגוון אלמנטים עיצובים וגימורים מרשימים ההופכים את המבנה ליוקרתי ומזמין. אם כך, נראה כי רבים כבר נשבו בקסמיה של הבנייה הקלה ונהנים מתוספות בנייה ויחידות דיור וגם על הדרך שומרים על סביבה בריאה וירוקה יותר.

כיצד עובדת שיטת הבנייה הקלה?

בנייה קלה בשונה מהבנייה המסורתית אינה מתבצעת בשטח עצמו, אלה במפעלי החברה, כלומר בונים את השלד של המבנה על פי מידות ותכנונים שנקבעו מראש ולאחר מכן בונים את השלד העשוי מחומרים איכותיים וחזקים בשטח. השלב הבא הוא עיצוב והוספת אלמנטים חיוניים למבנה כמו למשל – הוספת ריצוף, כלים סניטרים, ארונות מטבח, שיש, חלונות ודלתות, תריסים, גג רעפים, ריצוף ועוד מיני רבים. בתום בניית האלמנטים הללו, מתחילים בגימורים של המבנה הכוללים צבע וטיח על הקירות, בניית גג רעפים ומרזבים, חיפוי חיצוני של קירות המבנה, סידור של הריצוף מבחוץ ועוד מפר אלמנטים שישלימו א התהליך לקבלת תוצאות מושלמות.

חשיבות בחירת בעלי מקצוע מומחים בתחום

אומנם דיברנו כאן רק על קצה המזלג על שיטת הבנייה הקלה, הרי הבנייה עצמה בשטח היא מורכבת יותר ודורשת את ביצוע העבודה בצורה מקצועית ממש שלב שלב, ולכן יש צורך לבחור בבעלי מקצוע מיומנים במכירים היטב את תחום ושיטות הבנייה הקלה ויוכל לבצע עבודה איכותית. לכן, חשוב לבחור בחברת עבודות שיפוצים בעלת ניסיון רב בתחום וכמובן בעלי מקצוע המכירים היטב את שיטת הבנייה הקלה כדי שתוכלו לקבל עבודה ברמה גבוה ממנה תוכלו ליהנות שנים רבות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 16 times, 1 visits today)