היא קלה כשמה, היא נחשבת לבנייה ידידותית, מהירה ביותר, זולה יחסית, מבצעים בה שימוש בחומרים איכותיים ומתכלים, היא נחשבת לבנייה ירוקה ושומרת על איכות הסביבה והיא כמובן הבנייה הקלה. בשנים האחרונות נושא הבנייה הקלה עולה לכותרות והיא כיום אחד אופציות הפונקציונאליות ביותר לצורך בניית יחידות דיור או תוספות בנייה ולא בחסד. הבנייה הקלה מאפשרת לדיירי הבית ליהנות ממגוון רב של יתרונות, ובעיקר ממהירות הבנייה ביחס לבניית המסורתית, ולכן לא פלא שהיא כל כך מבוקשת בשוק על ידי קבלנים ושיפוצניקים.

איך זה עובד?

הבנייה הקלה עושה שימוש בחלקים מובנים מראש אותם בונים במפעלים, כלומר השלד עצמו של המבנה מגיע מוכן מראש, כך שיש צורך רק להרכיבו על פני השטח, לבצע תוספות וגימורים והמבנה כולו מוכן קומפלט. בשלב הראשוני מכינים ומיישרים את הקרקע עליה יבנו המבנים הרצויים, לאחר מכן בונים את השלד בצורה יציבה ובטיחותית ולאחר מכן מכינים את התשתיות כגון – תשתית חשמל, מערכת מים ואינסטלציה, חיבור לאינטרנט וכו'. השלב הבא הוא התקנת כלים סניטרים, בניית מטבח, ריצוף וחיפוי הקירות, בניית חלונות ודלתות, משקופים ועוד מגוון אלמנטים שיקנו למבנה מראה של בית אמיתי. השלב הסופי הוא הגימור והעיצוב של המבנה וניקיונו לקראת אכלוס.

על מה חשוב לא להתפשר בתהליך?

בתהליך הבנייה הקלה חשוב שלא להתפשר על שני פרמטרים חשובים: על בחירה נכונה של בעל מקצוע ועל איכות החומרים איתם משתמשים בכל הליך הבנייה. שמירה על פרמטרים אלו תאפשר לכם לקבל מבנה בטיחותי ומעוצב הדומה במראהו לבנייה המסורתית של בטון ובלוקים, אך מצד שני ליהנות מכל היתרונות הרבים שמציעה עבורנו הבנייה הקלה. לכן, חשוב לבחור בקבלן המומחה לבנייה קלה, כיוון שהוא ייעץ לכם כיצד לבצע את הבניה ויבחר עבורכם בעלי מקצוע מיומנים בחום וצד בחירה נכונה של החומרים איתם הוא יבצע שימוש לאורך כל הפרויקט.

אם כך, נראה כי בנייה קלה מאפשרת לנו ליהנות מיתרונות רבים, וזאת בנוסף להיותה בנייה הנבנית על בסיס שיטה ירוקה המאפשרת לשמור על איכות הסביבה שזהו פרמטר חשוב ביותר בעידן המודרני.

המאמר באדיבות, שאולי פרויקטים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

 

(Visited 11 times, 1 visits today)