התקנת גגות רעפים מוכרים לנו מאז ומעולם, אולם בשנים האחרונות הם הפכו לטרנד לוהט בשל הגוונים והעיצובים החדשניים שפרצו בסערה לשוק. את גגות הרעפים תוכלו למצוא במגוון צבעים המשתלבים בצורה נהדרת בבתים המעוצבים בסגנון מודרני כגון; גווני אפור בהיר וכהה, בגווני לבן, בז', גוונים שונים של אדום, וורוד, תכלת ועוד מיני צבעים נועזים אחרים שיהפכו כל גג משמים וסטנדרטי לגג מרהיב המשנה את פני המבנה.

התקנת גגות רעפים חייבת להיעשות על ידי מומחה גגות רעפים ושמו גגן המכיר היטב את התחום ויוכל לתת לכם ייעוץ ראשוני לגבי בחירת הרעפים והתאמתם בצורה מושלמת לגג המבנה. חשוב לציין כי לגג המבנה יש תפקיד חשוב והוא לשמור על המבנה עצמו מפני נזקים שונים כמו- חדירה של מי גשמים, כניסת מזיקים ומעופפים, בידוד חום וקור וכו'. לכן, ישנה חשיבות רבה לבחירת סוג הרעפים והחומרים איתם משתמשים בעת התקנתם וכמובן גם בחירת בעל מקצוע מיומן לצורך התקנת הגג בצורה בטיחותית ומקצועית.

שלבי ההתקנה של גג הרעפים

תכנון מוקדם – בשב הראשוני יש לתכנן את הגג ואת העיצוב הדרוש, הרי יש לא מעט סגנונות עיצוב ושיפויים שונים, ולכן חשוב לתכנן מראש את העבודה. בעל מקצוע מומחה יגיע לאתר העבודה או לביתכם ויבחן את פני השטח וייעץ לכם איזה גג ישתלב בצורה מיטבית בביתכם, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית.

שלב הביצוע – לאחר שלב התכנון מחילם לבנות את שלד הגג ואת הקונסטרוקציה שהיא הבסיס לבניית גג הרעפים. לאחר מכן מתקינים את הרעפים אחד אחד בזהירות רבה כיוון שהם שבירים ומדביקים אותם בעזרת דבקים מיוחדים המבצעים איטום מושלם מפני חדירת גשמים ולחות. כמו כן, מבצעים בידוד ואקוסטיקה כדי למנוע חדירה של קור וחום למבנה.

גימור – השלב הבא הוא הגימור ושילוב אלמנטים עיצובים שונים שיקנו לגג שיק מיוחד. בשלב זה מתקינים גם את המרזבים והתעלות לצורך ניקוז המים שיצטברו על גג המבנה כדי לאפר לו להיות אטום ושלא יחדרו מי גשמים למבנה. בסיום מבצעים בדיקת איכות כדי לוודא כי הגג הותקן בצורה מקצועית ועל פי תקני הבטיחות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

 

(Visited 182 times, 1 visits today)