החידושים בתחום הפרגולות הולידו את פרגולת האלומיניום שעד לפני כמה שנים לא הייתה מוכרת כלל, ואולי גם הייתה נחלתם של אנשים אמידים בלבד שיכולו להרשות לעצמם לרכוש פרגולת אלומיניום. בשל החידוש המדובר, אין צורך להסתפק בפרגולת עץ בלבד, אלה ניתן לבחור בין השניים על פי אופי ועיצוב החלל ואפילו לקבל פרגולות עץ שהשלד שהן מבוסס על אלומיניום, מה שמאפשר לכם ליהנות משתי עולמות. אז מה ההבדלים בין השניים וכיצד נבחר את הפרגולה המתאימה ביותר לחצר ביתנו או למרפסת השמש? הכל בכתבה הבאה!

פרגולת עץ – יתרונות וחסרונות

נתחיל עם פרגולות עץ המוכרת מזה שנים רבות. חומר העץ מגיע במגוון רב של סוגים, מה גם שהעיצובים והגימורים אף הם מגוונים וניתן למצוא מבחר סוגים. עץ משרד מראה כפרי ומשתלב יפה עם המראה של הגינה הפרית, ולכן הוא יתאים יותר לגינות בעלות עיצוב כפרי. אולם, כדי לבחור פרגולת עץ טובה שתחזיק למשך שנים רבות, יש צורך לבחור בעץ איכותי, הרי ישנם עצים שלא מיועדים לבניית פרגולות כמו עץ אורן לבן פחות יתאים, אולם עץ אורן אדום דווקא יתאים מאוד. החיסרון בעץ שיש צורך לתחזק אותו ולמרוח סילר כדי לחדש את המראה שלו בכל תקופה מסוימת. בקיצור, פרגולת עץ מתאימה למי שמחפש מראה כפרי ואיכות גבוהה.

פרגולת אלומיניום – יתרונות וחסרונות

פרגולות אלומיניום הן בעלות מראה קלאסי ביחס לפרגולת העץ, הן יקרות יותר, הן עמידות מפני פגעי מזג האוויר כיוון שאלומיניום הוא חומר חזק שאינו סופח נוזלים. את פרגולת האלומיניום אין צורך כלל לתחזק והיא אמידה למשך שנים רבות, ולכן המחיר שלה משתלם לטווח הארוך. כמו כן, ניתן למצוא מגוון רב של עיצובים וצבעים, כיוון שאת הצבע על הפרגולה צובעים בעזר שיטת צביעה בתנור, מה שגורם לצבע להיטמע בתוך החומר והוא אינו מתקלף עם השנים ביחס לפרגולת עץ. אם כך, פרגולת אלומיניום תתאים לבתים המעוצבים בסגנן עיצוב קלאסי נקי, כיוון שהיא משדרת מראה חדשני וקלאסי, ממש כמו העיצובים החדשניים של בתים פרטיים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 71 times, 1 visits today)