ההחלטה לשפץ את הדירה היא החלטה גדולה למדי. התוצאה הסופית אולי צפויה להיות מהנה ונעימה מאוד אבל בדרך לשם תצטרכו לקבל שורה של החלטות ולשים לב לפרטים הקטנים ביותר. כדי לעזור לכם לתכנן את המהלך הזה בצורה נכונה ביותר, הנה כמה טיפים מרכזיים ונקודות למחשבה.

שיפוץ החלל הפנימי

החלטתם לשפץ את הסלון או את המטבח, או את שניהם, ויש לכם תכניות גדולות לחלוקת השטח הרחב שעומד לרשותכם. עם זאת, שימו לב לנושאים מהותיים כמו בחירת חומרי הגלם ותכנון מדויק של מיקום ארונות המטבח שלכם. אנשים רבים נמשכים לעיצוב הגרנדיוזי מקטלוג העיצוב אבל שוכחים שהשטח שעומד לרשותם שונה לחלוטין וגם הצרכים שלהם דורשים התאמה. חומרי גלם שונים נראים נפלא על הנייר אבל בפועל ידרשו מכם קצת יותר תחזוקה, ואם אתם מתכננים את עיצוב המעקה למדרגות הפנים כדאי לבחור בחומרי גלם שישלבו בין עיצוב יוקרתי לתחזוקה פשוטה ויציבות מרבית. דרך אגב, אם יש לכם ילדים קטנים בבית זה גם הזמן לתכנן הצבת שער בטיחות לילדים שימנע מהם לטפס אל הקומה השנייה בבית כשהם ללא השגחה.

שיפוץ באזור הגינה

חלקו החיצוני של הבית חשוב לא פחות מאשר חלקו החיצוני. כאן אתם גם מארחים את החברים ואת המשפחה, אבל גם מבלים עם הילדים, עם בן/בת הזוג או עם האדם החשוב לכם ביותר (אתם, כמובן). תכנון נכון של הגינה כולל לא רק את תמהיל הצמחים והעצים שלכם, אלא גם בחירה נכונה של פתרון הצללה שיאפשר לכם ליהנות מכל הטוב הזה בימי הקיץ הלוהטים. זוהי רק דוגמה אחת כמובן, ואת החצר שלכם יש לא מעט דרכים לשדרג וללטש אם רק תשקיעו בה את הזמן ואת המחשבה.

בנייה קלה

מי שזכה לגור בבית גדול עם גינה רחבה עשוי לחפש דרכים יצירתיות לנצל את השטח שברשותו. במקרים רבים הדרך לעשות זאת היא לבנות יחידת דיור לטובת הילדים שגדלו, הסבתא שמתארחת לעתים קרובות או לטובת משרד, קליניקה או אפילו להשכרה. אחת הדרכים היעילות והפשוטות לעשות זאת זה היא באמצעות בנייה קלה, טכניקה מודרנית וחדשנית שמאפשרת לנו להגיע לתוצאה מרשימה במיוחד – בתוך זמן קצר ובעלויות נמוכות יחסית. אם כן, אין זה משנה מה המטרות שלכם, מה שחשוב הוא לתכנן אותן נכון. לכל דבר יש פתרון וכל יעד שתציבו תוכלו להשיג, אתם רק צריכים לדעת איך מגיעים לנקודת הסיום.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 14 times, 1 visits today)