כולנו מכירים את התחושה הלא נעימה כאשר אנו נכנסים לרכב בחום יולי אוגוסט והרכב מחניק וחם וגם האבזם של החגורה לוהט. אז נכון, לא לכל אחד יש חניון תת קרקעי במשרד או בביתו, ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא להתקין סוכך לרכב. דווקא בחג האביב, טרם השמש מוציאה את קרניה אנשים רבים פונים לחברות המציעות בניית סוככים למגוון רב של מטרות, אם זה סוכך למרפסת השמש, לגינה, לכניסה לבית, להגנה על ריהוט הגן או הכביסה ובין היתר גם ל הרכב. את הסוככים ניתן למצוא בהתאמה אישית או מובנים מראש, כאשר ניתן למצוא מגוון רב של גדלים וסוגים המאפשרים לנו לקבל הצללה מושלמת מפני השמש היוקדת.

סוגי סוככים לרכב

בניגוד לסוגי סוככים למרפסות שמש ולגינות פרטיות, בתחום הסוככים לרכב ניתן למצוא כמה סוגים בודדים, כאשר האפשרות היא להתקין סוכך מתקפל, אותו ניתן לקפל בימי החורף כאשר גשמים יורדים ובתקופת הקיץ להשאיר אותו פתוח. לעומת זאת, ניתן למצוא סוככים קבועים המותקנים בצורה אלכסונית, כלומר בזווית המאפשרת ירידה של מי הגשמים בימי החורף, כך שהם לא יצטברו על גבי הסוכך. הבד שממנו עשוי הסוכך הינו אטום לגמרי מפני גשמים ומפני קרני השמש ולרוב רגלי הסוכך והשלד שלו עשויים מחומר אלומיניום משובח שהוא אחד החומרים החזקים ביותר, כיוון שהוא אינו מחליד עם השנים ועמיד בכל תנאי מזג האוויר.

לבחור בעל מקצוע אמין ומנוסה

התקנת סוכך לרכב היא לא עניין של מה בכך, היא דורשת שימת לב לפרטים שונים ותכנון מראש, על מנת לבנות את הסוכך בצורה מקצועית. את הסוככים ניתן להתקין במגוון מקומות כמו – בחניון של בית פרטי ממש בכניסה לבית במקום המוקצה לחניית הרכב, ניתן להרכיב בחניות של בניין משותף, בבניינים משרדים ובכלל בכל מקום רצוי. בעת בחירת בעל מקצוע המומחה בתחום, מומלץ לבחור במתקין סוככים בעל ניסיון רב בתחום, מה שיאפשר לכם לקבל עבודה מקצועית לצד בחירת חומרי גלם איכותיים, כך שגם הרכב יהיה במקום מוצל וגם הסוכך יהיה בנוי בצורה מקצועית לגמרי.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 48 times, 1 visits today)