רבים נמצאים בדילמה רצינית בעת שלב התקנת גגות בעת בניית בית פרטי או בעת שיפוץ כללי של המבנה. ניתן להבין את דיירי הבית בהתלבטות הקשה, הרי לגג יש תפקיד חשוב והוא להגן על דיירי הבית מפני רוחות, גשמים, מהשמש הקופחת, מפני מזיקים, נזילות של דודי שמש או צנרת ועוד. התקנת גגות בנס ציונה אפשרית בשני אופנים: האחד הוא – התקנת גגות רעפים שהם דקורטיביים חדשניים המספקים הגנה מושלמת לגג לצד מראה מיוחד הטמון בגוונים החדשניים שניתן למצוא בשוק כגון – רעפים אפורים, לבנים, שמנת, קרם, בז', ורוד, אדום ועוד מיני רבים. האופציה השנייה היא – התקנת גג מבטון שטוח אותו נהוג לראות בעיקר בבניינים גבוהים ופחות בבתים פרטיים, אולם זו גם אופציה.

עמידות בתווי תקן מחמירים

לא משנה איזה סוג של גגות בחרתם, עליכם לדאוג לשמור על תווי התקן המחמירים ביותר ולקחת בחשבון  את האבזורים הדרושים לצורך שמירה על בטיחות הגגות, במיוחד אם מדובר על גגות רעפים, שאז התקן קובע כי משקל הרעפים חייב להיות על פי התקן פי ארבע ממשקל המוטות אשר  מרכיבים את גג הרעפים, קורות עמודים ופרופיל ההקשחה חייבים להיבנות באמצעות ברגיי פלדה שהם החזקים ביותר וימנעו במזג אוויר סוער במיוחד מצב של קריסת הגג. כמו כן, כל החיבורים חייבים להיות מאסיבים וחזקים במיוחד, בין אם זה חיבור השלד וחיבור הרעפים עצמם, כיוון שכל בעיה יכולה לגרום חלילה לנזק לעוברי אורח וגם לדיירי הבית.

חומרי איטום ובידוד מאסיבים ומותאמים להתקנת גגות

בעת התקנת גגות בנס ציונה יש צורך לבצע שימוש בחומרים איכותיים וחזקים, כאשר בניהם ניתן למצוא את חומרי האיטום המיועדים לשמור על גג יבש ללא חדירה של מי גשמים ולחות לתוך המבנה. כמו כן, יש לדאוג לחומרי בידוד המיועדים לבודד את המבנה מפני רוחות ואף מפני שמש חזקה היוקדת בחוזקה בחודשי הקיץ החמים על גג המבנה. המטרה בסופו של דבר לאפשר לדיירי הבית ליהנות משקט נפי כאשר הגג אטום ומבודד בקפידה על ידי מיטב החומרים החדשניים הקיימים בשוק.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 37 times, 1 visits today)