עוד בחודשי הסתיו טרם עונת החורף הקרובה, זה הזמן המתאים ביותר לבחון את גג המבנה ולהכין אותו לימים הגשומים של החורף. הגג הוא זה שמגן על המבנה מפני חדירה של גשמים, רוחות, מזיקים ויונים ועוד מיני רבים שעלולים לגרום למבנה נזקים בלתי הפיכים, הרי חדירה של גשמים יכולה לחלחל לתוך קירות המבנה ולגרום לזיהומים ורטיבות ואף במקרים קיצוניים לקריסה טוטלית של המבנה. לכן, בעת בניית בית חדש או טרם עונת החורף יש להזמין בעל מקצוע המומחה בהתקנת גגות בשפלה שיוכל להעניק לכם פתרון יצירתי לגג ולאפשר לכם לחיות בבית נעים ויבש בכל עונה החורף הקרה.

סוגי גגות נפוצים להתקנה

גגות העשויים מבטון – מדובר בגגות בסיסיים, שהם למעשה שטוחים ופונקציונליים בבנייה הישראלית. גגות אלה יהיו עשויים מבטון מאסיבי, בהן יהיו מרזבים לצורך ניקוז המים ושיפועים שיאפשרו ירידה של מי הגשמים כדי שלא יצטברו על הגג. על גגות מבטון להיות אטומים לגמרי, ולכן בתחילת חורף יש לבחון את אטימותם ולאטום באמצעות זיפות.

גגות רעפים – גגות אלו הן נפוצות יותר בבנייה ישנה או בבנייה חדשה בקרב בתים פרטיים. המראה של גגות רעפים מוסיף רבות למבנים נמוכים יחסית ומקנים למבנה מסגרת יפיפייה עם רעפים הגוונים שונים, כאשר האפשרות היא לבחור מבין גוונים שיקים כמו – גגות רעפים בגון אפור, לבן, אדום, ורוד ועוד מגוון צבעים יפיפים. התקנת גגות בשפלה מסוג רעפים היא לא עניין של מה בכך ודורשת מקצועיות רבה ודיוק, כיוון שכל טעות קטנה או אי דיוק יכולים לגרום לחדירה של מי גשמים ונזקים רציניים למבנה.

גג רעפים בצורה גמלונים – גגות אלו נקראות כך כי הן מזכירות צורה של דבשת של גמל. למעשה, בסוג זה קירות הבניין מחזיקות את הגג בצורת משולש ועליהם מורכבת קונסטרוקציית הגג, שהוא גג רעפים אשר מובנה עם שני שיפועים. מתחת לגגות הרעפים בצורת גמלונים תהיה רשת עם טיח אשר תיתן תמיכה מלאה לרעפים. לצורך התקנת גגות בשפלה מסוג זה, עליכם להיעזר בבעל מקצוע המתמחה בהתקנת סוג הגות הללו כיוון שנדרשת עבודה מדויקת ומקצועית שתביא לידי תוצאות טובות לטווח ארוך.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 48 times, 1 visits today)