כולנו אוהבים את הקיץ וכבר באמצע החורץ כבר מתגעגעים לשמש החמימה שתאפשר לנו לשבת רגל על רגל במרפסת השמש או בגינה ולאפשר לנו להזמין בני משפחה וחברים. אולם, עם כל היופי והכיף של השמש, ישיבה תחתיה בימים החמים בצהרי היום ללא פתרון הצללה מתאים יכול להיות סיוט של ממש ולכן רבים מתעניינים בפתרונות הצללה דקורטיביים שיאפשרו להם לשבת בנוחות רבה תחת השמש הקופחת. מבין כל פתרונות ההצללה הקיימים בשוק נראה כי סוככים הם פתרון נהדר שיכול להגן עלינו מפני השמש, אך בד בבד לאפשר לנו לקבוע את כמות ההצללה בעזרת כוונון ידני או חשמלי.

יש לא מעט סוגי סוככים אשר נמכרים בישראל בשנים האחרונות, כיוון שהתקנת סוככים בנס ציונה או בכל עיר אחרת יכולה להיות פרקטית עבור בתים רבים, הרי ההתקנה שלהם היא מהירה יחסית ועורכת כמה שעות בודדות, כך שכבר באותו יום תוכלו לשבת בחצר או מרפסת שמש מוצלים וכבר להזמין חברים ובני משפחה לארוחות משפחתיות או סתם לשבת לשתות קפה בנוחות להנאתכם מבלי לסבול מהשמש הלוהטת.  

מגוון גדלים וסגנונות שונים

את הסוככים ניתן למצוא במגוון רב של גדלים וצורות שונות, הרי חברות רבו מתחרות על ליבו של הצרכן הישראלי ומציעות עבורו שפע של טכניקות וגדלים שונים של סוככים על מנת שכל צרכן ימצא בקלות את מבוקשו. התחרות הרבה מביאה לידי היצע רב של גדלים, שיפויים, אפשרויות סגירה ופתיחה ומגוון רב של פונקציות המשתנות מעת ועת. ישנם כאלו שיעדיפו להתקין סוככים עם זרועות מתקפלים, ישנם כאלו שיעדיפו סוככי מרקיזה, עם גגונים, בלי גגונים, עם שלד אלומיניום, בד שמשמונית וישנם כאלו שילכו על הטופ ויזמינו סוככים חשמליים עם חיישנים שיאפשרו להם לסגור ולפתוח בקלות את הסוכך בכל זמן רצוי.

להתקין אצל המומחים

ישנה השפעה רבה על טיב ההתקנה של הסוככים, ולכן התקנת סוככים בנס ציונה יש לבצע רק על ידי בעלי מקצוע מומחים אשר מכירים היטב את שיטות ההתקנה וכמובן לא לנסות להתקין באופן עצמאי, מה שיוכל להוביל חלילה לנזקים בטיחותיים עקב התקנה לא מקצועית.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 68 times, 1 visits today)