סוככים הם חלק מהנוף במרפסות בישראל ובעיקר בבנייה החדשה שבה בונים מרפסות שמש גדולות במיוחד אחת מעל השנייה. סוככים הם אחד מבין פתרונות ההצללה הנפוצים ביותר, אפילו יותר מפרגולות עד ורשתות צל, כיוון שהן מציעות פתרון שאינו קבוע עם אפשרות לפירוק הסוכך בקלות רבה או קיפולו בימי החורף הקרים. מלבד זאת סוככים מביאים מגוון רב של יתרונות עליהם נפרט בהמשך, ולכן לא פלא כי מדובר בפתרון הצללה נהדר הנפוץ ביותר בישראל ובכלל בעולם. את הסוככים ניתן למצוא במגוון רב של גדלים ועיצובים שונים, ולכן הם מתאימים למרפסות שמש בכל גודל, לגינות פרטיות, דירות גן, פנטהאוז, מוסדות ציבוריים או פרטיים, משרדים, חנויות, בתי קפה ומסעדות, קאנטרי ובכלל בכל מקום ניתן לראות סוככים במגוון רב של עיצובים אותם מתקינים בעלי מקצוע המתמחים בהתקנת סוככים ברחובות.

כל היתרונות בהתקנת סוככים ברחובות

ניתן להתקין במהירות בכל מקום – את הסוככים ניתן להתקין בכל מקום אפשרי, גם בחללים קטנים במיוחד וניתן למצוא אותם בכל גודל עם אפשרות הרחבה לצדדים כדי לקבל חלל אטום לגמרי. ביחס לפתרונות הצללה אחרים כגון – פרגולות, מדובר בהתקנה מידית העורכת כמה שעות בלבד עם אפשרות פירוקם במהירות, ולכן הם מתאימים לדירות שכורות או למי שמעוניין בפתרון הצללה הזמני.

עלות נמוכה יחסית לפתרונות אחרים – התקנת סוככים ברחובות היא זולה יחסית, כיוון שחומרי הגלם בה זולים ביחס לעץ. הסוככים מכילים לרוב מוטות מתכת או אלומיניום, בד שמשונית או PVC  האטום לחדירת השמש ומקנה הצללה נהדרת בעלות סבירה.

מגוון רב של עיצובים – את הסוככים ניתן למצוא במגוון רב של עיצובים המתאימים לבנייה המודרנית, כך שאין צורך כלל וכלל להתפשר על מראה. כמו כן, ניתן למצוא סוככים מתקפלים שכמעט אינם נראים לעין כאשר הם סגורים, כך שבחורף תוכלו לקפלם מבלי להרגיש אותם.

מגוון טכניקות חדשניות – אפשרות הסגירה והפתיחה של הסוככים הן מגוונות, כך שתוכלו לבחור בין סגירה ופתיחה חשמליים לבין ידניים. בנוסף, לכך, תוכלו למצוא סוככים עם חיישנים אשר נסגרים באופן אוטומטי כאשר ישנם גשמים או רוחות העלולים להזיק לסוכך.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 110 times, 1 visits today)