התקנת סוככים טרם ענת הקיץ החמה היא פתרון נהדר עבור מי שמעוניין לשבת במרפסת השמש או בגינה הפרטית מבלי לסבול מהשמש היוקדת בחוזקה. חשוב לציין כי ישיבה תחת השמש ללא כל פתרון הצללה יכולה להיות סיוט של ממש, ולכן בבתים שבהם אין הצללה מרפסת השמש או הגינה הופכת לחלל שומם בשעות הצהריים וחבל. ידוע כי התקנת סוככים בתל אביב היא פתרון נהדר שיוכל להשמיש לכם את מרפסת השמש והגינה בימי הקיץ החמים, השאלה הנשאלת היא אילו סוככים כדאי לבחור, הרי ידוע כי יש לא מעט סוגים בשוק, ולכן זה הזמן להכיר את סוגי הסוככים ולקבל ייעוץ מבע מקצוע המומחה להתקנת סוככים בתל אביב.

 עליכם לדעת כמה דברים חשובים טרם הבחירה:

  1. עליכם לדעת לאן הסוכך מיועד, האם למרפסת שמש, לגינה פרטית, לחלון וכו'. כמו כן, עליכם לדעת האם הוא מיועד להצללה מלאה מפני השמש או הצללה חלקית עם יכולת שליטה על רמת ההצללה.
  2. גודל הסוכך – חשוב לדעת אם תרצו להצל על כל האזור של החצר או של המרפסת או רק על חלק מהם, שהרי אולי תרצו לשבת בנוחות מידי פעם ולהשתזף בשמש החמימה ואולי חלק מהאורחים ירצו לשבת בצל.
  3. רמת ההצללה – חשוב לדעת אם תרצו הצללה עליונה בלבד או גם הצללה לדפנות של החלל הרצוי, הרי ניתן לבחור סוכך אשר מכסה גם את הדפנות או רק חלק עליון בלבד.
  4. אפשרות סגירה ופתיחה – ישנם סוככים המתאימים לימי החורף והם משמשי גם כהגנה מפני הגשמים ויש סוככים שאינם עמידים בפני הגשמים, אלה יש צורך לקפלם בחורף ולפתוח אותם רק בקיץ.
  5. אפשרות פתיחה וסגירת הסוככים – חשוב לדעת אם תרצו סוככים הניתנים לסגירה ופתיחה באמצעות חבל ידני או בעזרת שלט חשמלי הפתוח וסוגר במהירות את הסוכך. מובן שהכל עניין של מחיר.
  6. תקציב אישי – חשוב לבחון מהו התקציב האישי שלכם, הרי יש לא מעט סוגי סוככים, חלקם יקרים במיוחד וחלקם זולים יותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 47 times, 1 visits today)