פרגולה היא דרך נהדרת ליצור פינה חמימה ומוצלת בגינה ולהפוך את החלל לקסום ומזמין ממש כמו בטירות קסומות באירופה. כיום ניתן למצוא מגוון רב של סוגים וסגנונות של פרגולות אותם מציעים בעלי מקצוע המומחים להתקנת פרגולות בנס ציונה שיוכלו להתאים לכם את הפרגולה לעיצוב הגינה ובכך לאפשר לכם לשבת בגינה מוצלת ומעוצבת בקפידה. אולם, התקנת פרגולה היא לא עניין של מה בכך, היא דורשת יד מקצועית שתכוון אתכם כיצד לבחור את הפרגולה המתאימה לאופי החלל שברשותכם, בין אם מדובר על מרפסת שמש, דירת גן, חצר פרטית, דירת גג וכו'. לכל אחד מהחללים הללו יש להתאים את הפרגולה בקפידה על מנת שהיא תשתלב בצורה נהדרת עם יתר האלמנטים הנמצאים סביב.

שמירה על כללי בטיחות בעת התקנת פרגולות בנס ציונה

פרגולות הן סוג של מבנה מקורה פתוח בצדדים שישמש לצורך הגנה מפני השמש הלוהטת בימי הקיץ החמים, ולכן היא תהיה ממוקמת בחלק המרכזי של הגינה או בפינת הישיבה. פרגולות שאינן מותקנות בצורה בטיחותית ועל פי תווי התקן המחמירים יכולות להפוך למפגע בטיחותי, ולכן בעת התקנת פרגולות בנס ציונה חשוב להקפיד בראש ובראשונה על שמירה על כללי בטיחות כדי לשמור על דיירי הבית. מתקין מיומן בעל ניסיון רב בתחום ימקם את הפרגולה בחלל החצר או המרפסת בצורה בטיחותית, כך תהיו בטוחים לשבת תחתיה בכל הזדמנות.

מגוון סוגי פרגולות בשוק

ישנם שני סוגים עיקריים של פרגולות, כאשר הסוג הנפוץ ביותר הן פרגולות עומדות הניצבות בחלל הגינה או המרפסת. הסוג השני הוא – פרגולות המשתלבות בחזית או ביציאת המרפסת האחורית של הבית היוצרות כמעין המשך לחלל הבית ומקנות לו שיק מיוחד. כמו כן, ניתן למצוא מגוון רב של עיצובים בשני הסוגים הללו, החל מפרגולות עגולות, מרובעות, ספרדיות וכו'. גם מבחינת חומרי ניתן למצוא סוגי עץ שונים, כאשר הנפוצים הם – עץ גושני, עץ איפאה שהוא המומלץ ביותר, עץ אלון מובקע, דובדבן ועוד מיני רבים. בין היתר ניתן למצוא גם פרגולות אלומיניום בעלות מראה קלאסי מיוחד המתאימות לבתים בעיצובים מודרניים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 40 times, 1 visits today)