רחובות היא עיר המתפתחת בקצב מהיר, נבנים בה מאות יחידות דיור חדשות במגדלים נוצצים עם מרפסות שמש מפנקות לצד בתים פרטיים ודו משפחתיים עם גינות יפיפיות. מרפסות השמש והגינות הפרטיות חשופות לקרני השמש היוקדות בחוזקה בימי הקיץ החמים, ולכן הן יכולות להיות שוממות בשעות הצהריים ולא לאפשר לבעלי הבית לשבת בהן בנוחות רבה וליהנות מהבריזה שבחוץ. לכן, הפתרון הטוב ביותר הוא – התקנת פרגולות ברחובות שיכולה לפתור את הדילמה ולאפשר ישיבה נינוחה בחלל מוצל בכל שעות היום ואפילו לתרום רבות לעיצוב של מרפסת השמש ושל הגינה.

פרגולות הן פתרון ההצללה הטוב ביותר, כיוון שהן מאפשרות מצד אחד הצללה, ומצד שני ההצללה היא לא אטומה לגמרי, אלה מאפשרת חדירת אוויר צח מהתקרה העליונה של הפרגולה וגם מהצדדים. התוצאה – ישיבה מהנה במקום מוצל ופריט דקורטיבי מרשים לגינה או למרפסת השמש שלכם.

סוגי פרגולות נפוצות

יש שני סוגי בניית פרגולות, כלומר שני חומרים מהם עשויות הפרגולות, האחד הוא – מעץ שהוא חומר וותיק ואהוב מזה שנים רבות והוא מאפיין  את הפרגולה, והחומר השני הוא – פרגולה מאלומיניום הידועה במראה קלאסי מרשים. הדילמה היא ידועה, הרי חומר האלומיניום הוא חדש במגרש, הרי עד לפני כמה שנים בודדות הכרנו רק את הפרגולות מעץ ולכן עליכם להיעזר בבעל מקצוע המציע התקנת פרגולות ברחובות שיוכל לסייע לכם לבחור את הפרגולה המתאימה ביות לחלל הרצוי. גם בפרגולות עץ ניתן למצוא סוגים שונים, החל מסוגי עץ מגוונים ועד סגנונות עיצוב שונים, ולכן ייעוץ מקצוע יוכל לסייע לכם רבות למצוא את הטוב ביותר עבורכם.

לבחור נכון את בעל המקצוע

יש לא מעט בעלי מקצוע המצעים התקנת פרגולות ברחובות, חלקם מיומנים המציעים שירות אישי לצד עבודה מדויקת וחלק לא. לכן, חשוב לבחון מקרוב כמה פרמטרים חשובים שיסייעו לכם לבצע בחירה נכונה כמו – ניסיון ומוניטין של בעל המקצוע, התמחות בחום הפרגולות, ידע רב בסוגי העצים הנפוצים, בעל מקצוע עם טאצ' עיצובי, אמינות ושקיפות מול הלקוח, כימיה טובה, מחיר אטרקטיבי והוגן, זמינות מרבית, תכנון מעמיק וייעוץ ראשוני טרם תחילת העבודה ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכן בעת בניית פרגולה בחלל ביתכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 75 times, 1 visits today)