פרגולות מעוצבות הן חלק מהנוף במרפסות וגינות בישראל וניתן להבין למה. השמש החמימה בארצנו אומנם מועילה רבות להרגשתנו והאפשרות ללכת לים, יחד עם זאת ישיבה תחת השמש הקופחת בצהרי היום יכולה להיות סיוט של ממש, ולכן טוב שיש פרגולות המאפשרות לנו לקבל פתרון הצללה מושלם. מבחר הפרגולות והעיצובים מידי שנה משתנים והופכים ליותר ויותר מודרניים ויפים, ונראה כי ככל שהזמן עובר יוצאים יותר ויותר טרנדים המאפשרים לנו להביא לגינה טאצ' עיצובי מושלם. את הפרגולות ניתן למצוא עשויות מחומר עץ, שזהו החומר האהוב והמוכר מידי שנים, אולם בשנים האחרונות פרגולות אלומיניום נמצאות בראש הרשימה והפכו לפופולריות במיוחד בשל המראה הקלאסי המיוחד שלהם.

טרנדים חדשניים בתחום הפרגולות

כאשר מדברים על טרנדים בתחום הפרגולות יש להפריד בין הדברים, שהרי יש טרנדים הנוגעים בעיצובים המרהיבים של הפרגולות, טרנדים בחום החומרים שיכולים להיות סוגים שונים של עץ או מחומר אלומיניום וטרנדים הקשורים למבנה של הפרגולות. כלל הפרמטרים הללו יכולים להשפיע על נראות הפרגולה וגם לצורה הכללית שלהן. מבין הטרנדים הנפוצים בתחום הפרגולות ניתן למצוא את הפרגולות התלויות שהן אינן מובנות על פי הסגנון האופציונלי המוכר עם דפנות, אלא הן תליות מהקיר ומחוזקות על ידי מוטות או אמצעים שונים המאפשרים לפרגולה להיות "תלויה" באוויר ולספק הצללה מושלמת.

עיצובים מינימליסטיים עדינים

עוד בעניין פרגולות מעוצבות חדשניות, נראה כי העיצוב המינימליסטי חזר ובגדול לזירת העיצוב, הרי בעבר פרגולה הייתה יותר מאסיבית  ועשויה מעץ גושני כבד היה נחשבת הייתה ליפה יותר, אבל כיום הדבר שונה ורוב הפרגולות החדשנות מבונות בצורה מינימליסטית עדינה המאפשרת לדיירי הבית לנצל כל מטר בצורה הטובה ביותר ובד בבד העץ או האלומיניום יהיו דקיקים ובעלי עיצובים קלאסים המתאימים לזירה המודרנית החדשנית. הדרישה לעיצובים עדינים, היא למעשה שהולידה את הפופולריות של פרגולות האלומיניום, שהרי מדובר בטרנד חדשני המחליף את חומר העץ המסורתי ומאפשר קבלת פרגולות בגוונים בהירים יותר המעניקים לכל חלל מראה שיקי כגון – פרגולות בגוונים לבנים, אפור בהיר, תכלת בהיר, ירוק וכו'.

גם מבחינת צבעי הפרגולות יש שינוי ממשי, אם עד לפני כמה שנים בחרנו רק בפרגולות עץ בעלות גוון כהה, כיום ניתן לבחור פרגולות אלומיניום בגוונים בהירים מיוחדים במיוחד. הבחירה בגוונים בהירים היא נהדרת, כיוון שגוונים בהירים אינם מושכים את קרני השמש ואינם מתחממים בקלות, ולכן לא פלא כי פרגולות בהירות מאלומיניום נהפכו לטרנד לוהט ומבוקש בעיקר בבתים המעוצבים בסגנון מודרני קלאסי.

מוזמנים לקרוא בנוסף: 

(Visited 13 times, 1 visits today)