שיפוצים לבית הם תהליך מבורך עבור בעלי הבית ומאפשר להם ליהנות מבית חלומי, פרקטי וכזה המתאים לאורח חייהם. ישנם סוגים שונים של שיפוצים, חלקם יעדיפו להרוס את כל הבית ולתכנן הכל מחדש וחלקם יעדיפו לשפץ חדר אחד בודד כמו את חדר הרחצה, את החדר השינה ואולי גם להוסיף יחידת דיור נוספת בגינה. תהליך זה הוא אנו פשוט ודורש יד מקצועית שתנהל את העניינים בצורה המקצועית ביותר, החל מתכנון נכון של השיפוץ, דרך שימוש בחומרים איכותיים ודרך גימורים איכותיים ומדויקים. ולכן,  עבודות שיפוץ לבית ולגינה מבצעים רק על ידי חברה מקצועית בתחום שתוכל להעניק לכם שירות מקצועי, אדיב וכמובן לעמוד בלוחות זמנים שנקבעו מראש.

סוגי עבודות שיפוצים לבית

עבודות שיפוצים לבית יכולות להיות מיני רבים, כאשר המטרה בסופו של דבר לאפשר לדיירי הבית ליהנות מבית פרקטי ומזמין. העבודות הנפוצות יהיו לרוב או שיפוץ הבית מהיסוד, שאז יהיה הצורך להרוס את כל קירות הבית כולל התשתיות והצנרת ולבנות הכל מחדש. עבודות אלו יתאימו לבתים ישנים מאוד עבור אנשים שרכשו בית יד שנייה ומעוניינים לבנות אותו מחדש על פי הרצונות שלהם או עבור דירות להשקעה כאשר בעל הנכס מעוניין להשביח את הנכס במטרה לגבות דמי שכירות גבוהים יותר. כמו כן, ישנה אפשרות לשפץ חלל אחד בודד בבית כדוגמת חדר הרחצה, שזהו שיפוץ פופולרי, כיוון שחדר הרחצה חשוף לרטיבות ולחות שיכולים להרוס את האסתטיות שלו, ולכן לא פלא כי רבים מעוניינים לשפץ את חדר הרחצה או לחבר יחד את השירותים ואמבטיה לקבלת מרחב בחלל. מובן שניתן לשפץ גם את המטבח, להוסיף חדר ארונות, להחליף דלתות פנים, לצבוע את הקירות או להוסיף בריקים ועוד.

סוגי עבודות שיפוצים לגינה

שיפוץ הגינה אינו דומה לשיפוץ בית, כיוון שכאן נדרשת הכרות מעמיקה עם תנאי הקרקע, הצמחים, העצים, מערכות ההשקיה, סוגי הדק, דשא ועוד. שיפוץ הגינה דורש חשיבה יצירתית ותכנן מעמיק שיאפשרו לדיירי הבית ליהנות ממרחב רב בגינה, תוך ניצול מרבי של כל החלל הנתון לטובת פינת ישיבה פרקטית, שתילת עצים וצמחים וכמובן מציאת פתרונות הצללה ייעודיים לגינה. פתרונות ההצללה יכולים להיות מיני רבים כגון – בניית פרגולת עץ או פרגולת מתכת, סוככים מסוגים שונים, בניית רשתות צל, גזיבו ועוד. המטרה היא כמובן לאפשר לדיירי הבית ליהנות מהצללה בחלל הגינה, שהרי ישיבה תחת השמש הקופחת בצהרי היום בימים החמים יכולה להיות סיטו של ממש עבור דיירי הבית. כמו כן, ישנה חשיבות רבה להתאמת פתרונות ההצללה בהתאם לקרני השמש באזור ועל פי העיצוב הדקורטיבי של הגינה. 

(Visited 22 times, 1 visits today)