הקיץ כבר כאן, את החום כבר ניתן לחוש באוויר, אנו מקפלים את שמיכות החורף ומאכסנים למעלה למעלה את בגדי החורף, ולכן זה הזמן לצאת לגינה או למרפסת השמש וליהנות משמש חמימה. אומנם עוד בתקופת האביב השמש לא יוקדת בחוזקה ועדין אנו יכולים לשבת בנוחות בגינה או במרפסת השמש גם בשעות הצהריים, אולם אט אט השמש מתחזקת, המעולות עולות, והשמש נהפכת למעין מטרד עבור בעלי הבית, כיוון שישבה בגינה תחת השמש היוקדת בחודשי יולי אוגוסט ללא פתרון הצללה איכותי, יכולה להיות סיוט של ממש ואפילו לגרום לנזקים לעור פנינו ואפילו לנזקים לריהוט הגן ולכביסה שאנו מייבשים בגינה או במרפסת השמש.

אז איזה פתרון הצללה מתאים לכם?

יש לא מעט סוגי פתרונות הצללה לגינה, חלקם מתאימים לחללים קטנים כמו מרפסות שמש, חלקם מתאימים לגינות גדולות, לשביל המוביל למקום מסוים, חלקם לדירות גן וכו'. החוכמה היא לבחור את סוג ההצללה המתאים ביותר לחלל וגם כמובן לעיצוב הבית, מה שיאפשר לכם לקבל פינה קסומה ומוצלת שבה תוכלו לנוח בסוף כל יום וליהנות מהצללה מושלמת.

הצללה על ידי פרגולות – פרגולות הן פתרון הצללה נהדר המאפשר פתרון קבוע ויציב ולא זמני, ממנו ניתן ליהנות שנים רבות. ניתן למצוא פרגולות במגוון רב של סגנונות, החל מפרגולות עץ ועד פרגולות אלומיניום קלאסיות המתאימות לבתים בסגנון עיצוב מודרני.

סוככים –מדובר בפתרון הצללה זמני, כלומר ניתן לקפל אותו בימי החורף כדי שלא יצטברו מעליו גשמים, אולם ניתן למצוא גם סוככים קבועים המותקנים בשיפוע למניעת הצטברות גשמים. את הסוככים תוכלו למצוא במגוון רב של סגנונות עיצוב, החל מסוככים דקורטיביים קטנים, גולים, כאלו שנסגרים ונפתחים על ידי מנגנון חשמלי, ידני ועוד מיני רבים.

רשתות צל – רשתות הן פתרון זול יחסית המתאים לחללים גדולים במיוחד. מדובר ברשתות צל החוסמות את קרינת השמש ומספרות הצללה למרחבים גדולים יחסית. את הרשתות מתקינים על גבי עמודים ומותחים אותם בניהם כדי לקבל הצללה מושלמת לכל חלל רצוי, בין אם מדובר על חלל גדול או קטן.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 12 times, 1 visits today)