סוככים הם פתרון הצללה נהדר וגמיש המתאים להתקנה בכל מקום רצוי, כיוון שהם מגיעים במגוון רב של גדלים ועיצובים מיוחדים. סוככים מאפשרים לנו לקבל הצללה מוחלטת עבור כל מקום רצוי, אם זה בגינה, במרפסת שמש, בחדר כביסה, בכניסה לבית פרטי, בדירות גג, בחנויות ובכלל בכל מקום. החכמה היא לבחור את הסוכך המתאים ביותר עבור המיקום הדרוש במטרה לכסות היטב את החלל מפני השמש בכל שעות היום. היתרון הבולט בסוככים הוא העובדה שישנה אפשרות לסגור או לפתוח אותם על ידי סגירה ופתיחה ידניים או חשמליים וכך לבחור את כמות ההצללה הרצויה, מה גם שהם יכולים להגן מפני גשמים ורוחות כיוון שישנם סוככים ייעודיים לגשמים.

הכירו את סוגי הסוככים הנפוצים

סוכך זרועות – מדובר על סוכך נהדר שעליו מותקנים זרועות המאפשרות את פתיחה וסגירת הסוכך ביתר קלות. למעשה, הסוכך נתמך על ידי הזרועות וניתן לקפל אותו בקלות רבה כאשר יורדים גשמים. לסוכך זרועות ניתן להוסיף גגון להגנה מיטבית מפני קרני השמש ואפילו חיישן המזהה את רוחות ונסגר באופן אוטומטי. את סוכך הזרועות ניתן למצוא במגוון רב של גדלים וניתן להתקין אותו בגינות פרטיות או במרפסות שמש.

סוכך קבוע – סוכך זה נחשב לפופולרי ביותר, כיוון שהוא קבוע ויציב ומיוצר מבד שמשונית האוטם חדירת מי גשמים לחלל הגינה או המרפסת. למעשה, סוכך קבוע משמש לצורך הגנה על החלל מפני חדירת גשמים וגם הגנה מפני השמש הקופחת, ולכן הוא נפוץ ביותר. את הסוכך הקבוע ניתן למצוא במגוון רב של עיצובים מרשימים והוא מתאים להתקנה בעיקר במקומות עליונים כגו גינות, מרפסות ודירות גג.

סוכך מסילה – מדובר בסוכך הנחשב לטרנד נפוץ בבתים המעוצבים בצורה מודרנית, כיון שאת הפתיחה והסגירה שלו מבצעים באופן אנכי, כלומר הסוכך נגלל כלפי מטה לעבר קוסטה שהיא קופסא דקורטיבית אליה נכנס הסוכך ומספק הגנה מושלמת לבתים בעלי חלונות גדולים במיוחד. בשל האטימות של הסוכך מפני השמש, הוא מספק הגנה צידית של כל חלל רצוי. את הסוכך ניתן לשלב עם סוככים נוספים אשר יקנו הגנה ליושבים בחלל הגינה וכך ליצור הצללה אטומה לגמרי.

מהם הסוככים הנפוצים כיום בשוק?

סוככי מרקיזה הם נהדרים עבור חלונות, דלתות כניסה או יציאה לגג או למרפסות שמש, כיוון שהוא מאפשר הצללה מושלמת עבור פתחים. את הסוכך ניתן לקפל בקלות רבה על ידי חבל המשמש לסגירה ופתיחה שלו, וכך ניתן לבחור את רמת ההצללה הרצויה בחלל. 

מוזמנים לקרוא בנוסף: 

(Visited 84 times, 1 visits today)