היא מאפשרת לנו לשבת בנוחות רבה תחת השמש הקופחת, היא מוסיפה אלמנטים עיצובים למרפסת השמש או הגינה, היא מאפשרת הצללה מאווררת עם אפשרות חדירת אוויר צח והיא כמובן הפרגולה אותה אנו רגילים לראות כחלק מהנוף במרפסות השמש והגינות בישראל. מבין כל הפתרונות ההצללה לגינה הקיימים בשוק, נראה כי דווקא פרגולה היא הפופולרית ביותר ובצדק, הרי היא מאפשרת לדיירי הבית ליהנות משלל רב של עיצובים מרהיבים (ויש לא מעט) לצד הצללה מעומעמת ולא אטומה, מה שמאפשר לשבת תחת השמש ובד בבד ליהנות מהבריזה שבחוץ.

עולם הפרגולות הולך ומתקדם ונראה כי הוא טרם אמר את המילה האחרונה בשוק, כך שיש למה לצפות. העיצובים המרשימים לא מפסיקים להפתיע, ולכן כל מי שמחזיק ברשותו גינה או מרפסת שמש יכול לבחור מבין ההיצע הרב. האופציות הן רבות; ניתן למצוא פרגולות קלאסיות תלויות, פרגולות מעץ גושני מאסיביות בעלות מראה כפרי, פרגולות ספרדיות, עגולות, מלבניות, עם שערים ונראה כי הרשימה עוד ארוכה, כך שנותר לכם רק לבחור.

בשוק ניתן למצוא שני סוגי פרגולות נפוצות:

פרגולות מעץ חומר העץ הוא חזק ויציב מפני פגעי מזג האוויר ומאפשר קבלת גינה בעיצוב טבעי כפרי, הרי הוא דומה לטבע, ולכן רבים מעדיפים ובצדק לבנות פרגולות עץ במגוון רב של סגנונות. חומר העץ קל לתחזוקה וניקוי, הוא מגיע בשלל רב של סוגי עץ, ניתן לחדש אותו בקלות על ידי מריחת סילר או שמן עץ כל תקופה מסוימת והוא מוסיף רבות לנוף בכל גינה או מרפסת שמש. ניתן למצוא פרגולות העשויות מעץ גושני, איפאה, עף אלון, דובדבן ועוד.

פרגולות מאלומיניום – פרגולות אלה הן די חדשות בתחום ונראה כי הן משתלבות בצורה נהדרת בבתים מודרניים בעלי עיצוב קלאסי. היתרון בפרגולת אלומיניום הוא המראה הדקורטיבי והאפשרות לקבל כל צורה באשר היא, כאשר האלומיניום עצמו ניתן לעיצוב וצביעה בתנור, כך שהצבע נצרב בתוך החומר והוא אינו מתקלף עם מגע מים. את פרגולת האלומיניום ניתן למצוא במגוון רב של עיצובים מרשימים ושלל רב של גדלים וצבעים, כך שנותר לכם רק לבחור.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 26 times, 1 visits today)