סוככים הם חלק מהנוף במרפסות שמש ובגינות ישראליות ונראה כי הם הפכו למוצר חובה בכל בית. ישיבה תחת השמש הלוהטת במרפסת שמש או בגינה הפרטית שלכם בחודשים החמים יכולה להיות סיוט של ממש, ולכן רבים מחפשים זה אחר זה פתרונות הצללה ייעודים המתאימים לאופי וסגנון ביתם. האופציות בתחום ההצללה הן מגוונות, בניהם ניתן למצוא פרגולות עץ או אלומיניום שאף הן פופולריות, ניתן למצוא רשתות צל המיועדות לרוב לחללים גדולים במיוחד וגם כמובן את הסוככים שאותם ניתן למצוא במגוון רב של גדלים ועיצובים ובהתאמה מלאה לגודל הרצוי. תפקידם של הסוככים בראש ובראשונה להקנות לנו הגנה מלאה מפני השמש הקופחת בחודשים החמים וגם לאפשר לנו לתחום את המרפסת או חלק מסוים בגינה או בגג ולשבת באינטימיות, ממש כמו במקום סגור, אך עם בריזה הנכנסת מהדפנות של הסוכך.

סגירה ופתיחה ידניים או חשמליים

את הסוככים ניתן למצוא במגוון רב של סוגים ודגמים, כאשר רובם מעדיפים דווקא לבחור בסוככים מתקפלים הנקראים סוככי מרקיזה. מדובר בסוכך פתוח אשר ניתן לפתיחה ולסגירה בצורה ידנית על ידי גלילה או מוט אותו ניתן לסובב, או על ידי כפתור נוח במיוחד. את הסוכן ניתן למצוא גם עם חיישנים מיוחדים המזהים רוחות וגשמים וגורמים לסגירה מידית של הסוכך, כיוון שלא ניתן להשאירו פתוח בחורף מחשש שיצטברו עליו מי גשמים. לעומת זאת, ניתן למצוא סוככים קבועים אשר אטומים גם לחדירת מי גשמים, מה שמאפשר לכם ליהנות מהגנה מפני גשמים גם בחורף הגשום. כמו כן, ניתן למצוא עוד סוגים שונים של סוככים על פי עיצובים וגדלים רצויים, כך שנותר לכם רק לבחור.

להזמין בעל מקצוע מומחה

על מנת לקבל פתרון הצללה דקורטיבי המותאם לכם באופן אישי, תוכלו להיעזר בבעלי מקצוע המומחים לבניית סוככים שהם גם למעשה יוכלו לייעץ לכם לבחור את הטוב ביותר עבור הגינה או מרפסת השמש שלכם. מה שחשוב בתהליך, לבחור בעל מקצוע בעל ניסיון רב בתחום שיוכל לספק עבורם תוצאות איכותיות וגם פתרון הצללה מעולה לימים החמים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 31 times, 1 visits today)