ישיבה תחת השמש הקופחת בחודשים החמים של הקיץ יכולה להיות סיוט של ממש ולכן ללא פתרון הצללה מתאים ניתן לשבת רק בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב בגינה או במרפסת שמש וחבל. פתרון הצללה מתאים כדוגמת סוככים שהם אגב הפופולריים והמומלצים ביותר בשל המבחר הרבה של הגדלים והעיצובים, ולכן טוב תעשו אם טרם תחילת עונת הקיץ תדאגו להתקין סוככים כדי ליהנות ממרפסת שמש או גינה מוצלים שיאפשרו לכם לשבת בכל שעה רצויה על רהיטי הגן וליהנות מהבריזה הפתוחה שבחוץ. סוככים הם למעשה מאפשרים סוג של תיחום חלל מסוים מפני השמש, הם שומרים על פרטיות דייר הבית (פרטיות חשובה בבתים פרטיים או במרפסות שמש בקומות נמוכות) ובכלל הם משדרגים את המראה העיצובי של החלל.

התקנת סוככים, מה חשוב לדעת?

תהליך התקנה מהיר – ההתקנה של הסוככים היא מהירה ומאפשרת לכל מי שמעוניין פתרון הצללה מהיר כבר באותו היום לשבת בנוחות במרפסת השמש או בגינה בכיף גם בשעות הצהריים.

התאמה מושלמת לכל חלל – את הסוככים ניתן להתאים לכל חלל, בים אם מדבר על מרפסת שמש קטנה, כניסה של בית פרטי, הגנה על חבלי הכביסה, לשטחים גדולים במיוחד ובכלל לכל מקום באשר הוא.

מגוון פיצ'רים חדשנים – ניתן למצוא סוככים חשמליים או ידניים שיאפשרו לכם הפעלה מהירה, אם זה על ידי שלט או לחצן שיאפשר סגירה ופתיחה מהירים או חיישן המאפשר סגירה אוטומטית של הסוכך כאשר הוא מזהה רוחות או גשמים.

מגוון עיצובים – את הסוככים ניתן למצוא במגוון רב של דגמים ועיצובים שיוכלו העניק פתרון הצללה לכל חלל, החל מסוככי מרקיזה, סוככי גלילה, סוככים קבועים, מתקפלים, סוככי זרועות ועוד מיני רבים. גם מבחינת צבעים תוכלו לבחור את הצבע המתאים ביותר לעיצוב החלל כדי שלא לפגוע במראה העיצובי שלו.

מחירי אטרקטיביים – רכישה והתקנה של סוככים זולה ביחס לכל פתרון הצללה אחר, כך שתוכלו לבחור את הסוכך על פי התקציב האישי שלכם. מובן שניתן לבצע סקר שוק כדי לאמוד את המחירים ולבצע השוואות בין הדגמים השונים על ידי בעל מקצוע.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 21 times, 1 visits today)