אם יש פתרון הצללה אחד שזוכה לפופולאריות אדירה בשנים האחרונות, אין ספק שהפתרון הזה הוא הפרגולה. עם שפע של עיצובים, דגמים וסגנונות, עם היכולת להתאים את הפרגולה לגינה, לחניה הפרטית או לכל פינה אחרת בשטח הפתוח, אפשר להבין למה כמעט כל בית בישראל נעזר בפתרון היפהפה והנוח הזה. אלא שגם אם החלטתם להתקין פרגולה בחצר הבית שלכם, תופתעו לגלות שההיצע הרחב והמגוון הופך את הבחירה למורכבת יותר. מצד שני, אם תכירו את האפשרויות שלכם טוב יותר, תוכלו לדעת מה באמת מתאים לכם יותר.

פרגולה חשמלית לנוחות מרבית

הפרגולה הקלאסית היא פתרון הצללה יציב מאוד, שמחייב אותנו לדיוק מרבי כבר בשלבי התכנון וההתקנה כדי שנוכל ליהנות מכמות צל אידאלית בכל שעה במהלך היום. אלא שלעיתים רבות אנחנו זקוקים דווקא לשליטה רבה יותר, ולקבוע בעצמנו כמה צל נכון לנו, אם בכלל.בניית פרגולה חשמלית מספקת את המענה לצורך הזה, ועם מנגנון פשוט לתפעול אנחנו יכולים לבחור את מצב הגג, לקבוע כמה אור ייכנס ובאיזו מידה נגונן על עצמנו מפני השמש או הגשם. זוהי הדרך להבטיח גמישות רבה בלחיצת כפתור בלבד.

פרגולה מאלומיניום לעיצוב מרהיב

נדמה שעיצוב באמצעות אלומיניום זוכה לתמיכה רבה כמעט בכל תחום, לרבות עיצוב מעקות ומסתורי כביסה, אבל בתחום ההצללה יש לו חשיבות עליונה. הסיבה העיקרית לכך היא שמדובר בחומר גלם יציב וחזק שמאפשר לנו ראש שקט והנאה רבה לאורך כל ימות השנה, גם בקיץ הלוהט וגם בחורף הגשום. לצד הנוחות שהוא מספק לנו הוא גם מאפשר לנו ליהנות מעיצוב בלתי רגיל ולבחור את הפרגולה שמתאימה לסגנון האישי שלנו.

פרגולת עץ קלאסית ואיכותית

אם נחזור לרגע אל המקורות, ניזכר בפרגולות העץ הקלאסיות והמוכרות כל כך, שהיו חלק בלתי נפרד מהנוף – והן עדיין כאן, חזקות ואיתנות מאי פעם. עם תכנון נכון וביצוע מדויק אפשר לעצב פרגולת עץ שתהיה מרשימה להפליא תוך שהיא מספקת לנו צל ומשדרגת את מראה החצר. אם זה לא מספיק, הרי שאפשר היום לשלב את העץ עם שלל חומרים אחרים כמו זכוכית או אלומיניום. השילוב הזה יהפוך את הפרגולה מעוד פתרון הצללה שגרתי ליצירה יפהפייה שמלטשת את החצר המעוצבת למקום שכיף לשהות בו.

בחירת הפתרון המושלם

שלושת סוגי הפרגולות הללו הם רק דוגמה אחת מתוך שלל דוגמאות אפשריות לעיצוב פרגולות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה ומתקינים פרגולה שמתאימה לצרכים האישיים שלכם, היעזרו באנשי המקצוע, קבלו רעיונות ובחרו בחברה מקצועית שתדע לבצע התקנה איכותית וטובה לפרגולה שתלווה אתכם במשך שנים ארוכות ומהנות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 34 times, 1 visits today)