מזה שנים רבות שפרגולות עץ משמשות כפתרון הצללה דקורטיבי ופופולרי ביותר במרפסות וגינות פרטיות, ולא רק בגלל שהן יפות מבחינה עיצובית, אלה גם מפני שהן מאפשרות פתרון הצללה מצוין מפני השמש הקופחת בחודשי יולי אוגוסט החמים. הפרגולות הללו נהפכו לחלק מהנוף במרפסות בישראל, בהם ניתן למצוא אותן במגוון רב של עיצובים וסוגי עצים המאפשרים לכל מי שמעוניין לשבת בנוחות רבה במרפסת או בגינה, לעשות זאת בצורה מושלמת. את הפרגולות תוכלו למצוא בעיצובים שונים, החל מפרגולות תלויות, עומדות, עגולות, קטנות, גדולות במיוחד ואפילו בהתאמה אישי לכל מי שחפץ ליהנות מחצר מוצלת ויפה.

פרגולות כאלמנט עיצובי חובה בכל גינה

אם נדבר על עיצוב הגינה, נראה כי אין מתאימה יותר מאשר פרגולת עץ, כיוון שחומר העץ הינו בעל מראה כפרי ומשתלב היטב עם עצים וצמחים ואפילו ניתן לשתול עליו צמחים מטפסים או להפוך את הכניסה אליו למעין גשר פרחים מרהיב שישתלב בצורה נהדרת עם הנוף בגינה. גם מבחינת תחזוקת הפרגולה לא נדרשת עבודה קשה, כיוון שמדובר בחומר עמיד מפני פגעי מזג האוויר, אולם כדי לשמור על מראה חדשני גם לאחר עשור, מומלץ למרוח על העץ שמן עץ או סילר ולקבל פרגולה במראה מבריק, כאילו זה עתה היא נבנתה.

לבחור בעל מקצוע מיומן לבניית הפרגולה

כמו שיש לא מעט סוגי בניית פרגולות וחומרי עץ שונים, כך גם יש מגוון בעלי מקצוע המצעים בניית פרגולות עץ, חלקם מצעים ניסיון רב של שנים בתחום וזוהי התמחותם, וחלקם יותר שיפוצניקים חובבנים שאינם מתמחים באופן ספציפי בבניית פרגולות. חשוב לציין כי בניית פרגולת עץ היא לא עניין של מה בכך, הרי יש צורך לייחס חשיבות למגוון פרמטרים כמו – בנייה נכונה של הפרגולה על פי כללי הבטיחות, בחירת עץ חזק ועמיד למשך שנים רבות, גימורים מדויקים, בנייה במקום רלוונטי, שמירה על עיצוב מרשים ובכלל בנייה איכותית ומקצועית. לכן, חשוב לבחור רק בבעלי מקצוע המומחים לבניית פרגולות, מה שיבטיח לכם הנאה מהפרגולה למשך שנים רבות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

(Visited 10 times, 1 visits today)