שיפוץ הבית והגינה הם עבודה מאתגרת הדורש גיוס של כל בני הבית לתהליך וכמובן גם אנשי מקצוע מתחומים שונים על מנת להגיע לתוצאות מוצלחות. השילוב בין שיפוץ הגינה לשיפוץ הבית הוא מאתגר יותר, כיוון שנדרשת התאמה מלאה מבחינה עיצובית בין שני החללים על מנת ליצור סינרגיה מושלמת בניהם. על מנת לקבל את התאמת העיצוב בניהם, עליכם להיעזר בבעלי מקצוע המתמחים בעיצוב פנים ועיצב חוץ, כמו גם בשיפוצניקים שאף הם מתמחים בשיפוץ חיצוני ופנימי. כמו כן, מומלץ לשלב מעצב פנים או אדריכל שיוכל לסייע לכם לתכנן היטב את הגינה ופנים הבית על ידי הדמיית תלת מימד ולאחר מכן לשלב שיפוצניק מיומן שיסייע בביצוע העבודה בפועל.

הכירו את השלבים לשיפוץ הבית

לתכנן היטב מהיסוד

שיפוץ נכון מתחיל מתכנון נכון, ממש כמו בכל תחום בחיים. ככל שתתקדמו יותר בתהליך שיפוץ הבית והגינה כך תגלו כמה המשימה מורכבת וכמה התכנון סייע לכם אפילו במעט לקצר תהליכים. עליכם להגדיר מטרות, לדעת היטב את קו העיצוב הכללי, מה חשוב לכם מבחינה פונקציונאלית, האם תרצו ליצור מרחב פתוח או לנצל את החלל לטובת חדרים פנימיים, האם תרצו גינה מושקעת עם צמחיה או גינה עם חלל פתוח להצבת בריכה וכך הלאה. לאחר הגדרת המטרות ובחינת הגורמים החשובים תוכלו להתחיל לקבל הצעות מחיר בהתאם לרצונות שלכם.

בחירת בעל מקצוע מיומן

ישנם בעלי מקצוע רבים אותם יש לשלב בתהליך שיפוץ הבית, ולכן מומלץ לבחור בקבלן שיפוצים שידאג לרכז עבורכם את כל בעלי המקצוע המגיעים מטעמו, אם זה חשמלאי, טייח, צבאי, איש אינסטלציה וכו'. בשלב זה תוכלו לבצע סקר שוק בין כמו קבלני שיפוצים כדי לאמוד את התעריפים בשוק. חשוב לקבל הסכם עבודה מסודר ולא להסתפק במילים הנאמרות בעל פה, כמו גם לעבור היטב על הצעת המחיר ולהשוות בין כמה עד לבחירה מומלחת.

שלב הביצוע

שלב זה הוא המורכב ביותר, כיוון שעליכם לארגן את הבית היטב לקראת היום הגדול שבו יתחילו לשבור את קירות הבית ולהתמודד עם הלכלוך והאבק. מומלץ כמובן לכסות היטב את הרהיטים בניילונים מיוחדים או לפנות אותם מהבית עד לתום השיפוץ, מה שיאפשר לכם לעבור את השיפוץ ביתר קלות. בהצלחה!

מוזמנים לקרוא בנוסף: 

(Visited 20 times, 1 visits today)